Jaki aparat cyfrowy dla amatora kupić?

Zwiń
X

• Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • qickare
    Rider
    • 2007
    • 286

Zamieszczone przez arti_kns
    moja propozycja na najbliższy czwartek to GRILEM kiełbaski i świeże powietrze co wy nato ???
    Z grillem dobry pomysł ale ja w czwartek nie dam rady, ostatnio dużo pracy aly :zlo:

W sumie na ostatnim spocie wstępnie umawialiśmy się na piątek (8.04) na jakieś % :wink:
  • Agamek12
    RS
    S_OCP Member
    • 2006
    • 9935
    • Ford

Chodzi mi o coś o wyglądzie takim jak ten: http://allegro.pl/wyprzedaz-fuji-fin...292185063.html lub http://allegro.pl/olympus-sp-600-gra...303171356.html (nie kompakt).
    Jestem amatorem robiącym zdjęcia na "auto", nic sam nie zmieniam w ustawieniach, pstrykam fotki bez zastanowienia. Chodzi mi o prostotę obsługi i fajny, "profesjonalny" wygląd...
    Adam... Używam:
    Rolka: e11FL 97KM/130Nm
    Passek: B6 175KM/366Nm

Komentarz

• Deo
      RS
      • 2009
      • 1729
      • Volkswagen
      • CRMB 2.0 TDI 150 KM

Agamek12, a nie chciałbyś Sony Alfy 200 z kitem 17-70 i osprzętem za 900PLN?
      Pozdrawiam,
      Grzesiek

Była: O2@MY07@BXE / O2FL@MY10@BXE
      Jest: O3@MY13@CHPA / B7@MY12@CFFB

Bartek "Dedon" 05.06.1988 - 07.08.2011[*]

Komentarz

• Agamek12
        RS
        S_OCP Member
        • 2006
        • 9935
        • Ford

Chcę kupić tani, nieskomplikowany aparat, wiec za Twoją propozycję dziękuję...
        Adam... Używam:

Komentarz

• westwi78
          RS
          • 2008
          • 2940

Agamek, ale to właśnie jest taki aparat! Ja Ci nie zależy na tych megazooomach (z których się nie korzysta), to z tej alfy zrobisz dużo lepsze zdjęcia na auto, niż w tych kompaktach.

Komentarz

• bl
            Rider
            • 2009
            • 389
            • BMW
            • CKFC 2.0 TDI CR 150 KM

Agamek12, z tych dwoch wybierz Fuji. Jesli chcesz wiecej poczytac to polecam www.dpreview.com

Komentarz

• arccuss
              Rider